.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برفروبی ۳۷۰۰ کیلومتر از محور‌های کوهستانی مازندران
۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از محور‌های کوهستانی مازندران در چند روز گذشته برفروبی شد.

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از محور‌های کوهستانی مازندران با بکارگیری نیرو‌ها و تجهیزات و امکانات راهداری در چند روز گذشته برفروبی و نمک پاشی شد.

 

او تافزود: محور‌های ارتباطی اصلی هراز، کندوان، سوادکوه، ساری - کیاسر و محور‌های فرعی بلده – پل زنگوله نور، دوهزار و سه هزار تنکابن، اشکورات رامسر، هزار جریب بهشهر، استخرپشت نکا، عباس آباد _ کلاردشت و محور‌های روستایی سرتا _ جناسم میاندورود، نیالا گلوگاه، شیخ موسی بابل از جمله محور‌هایی بودند که عملیات برف روبی و نمک پاشی در آن‌ها صورت پذیرفت.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ادامه داد: در اجرای این عملیات‌ها بیش از ۲۶۵۰ تن شن و نمک مصرف شد.

 

او افزود: با توجه به اینکه در زمان بحران و شرایط بد جوی اولویت کاری راهداران محور‌های شریانی و اصلی بوده، از این رو از هموطنان خواهشمندیم با توجه به هشدار‌ها و اطلاعیه‌های مکرر رسانه‌های حقیقی و مجازی از سفر و گردش به مناطق ییلاقی و کوهستانی به جد پرهیز نمایند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.